Η απάντηση σήμερα εκφράζεται με άμεσες διεκδικήσεις προς το κράτος και την εργοδοσία, με αφοβία μπροστά στην εργοδοτική τρομοκρατία, με συλλογικό, οργανωμένο και ταξικό αγώνα
Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για την επίσκεψη του αντιπρόεδρου της Ευρωπαϊκής Eπιτροπής στο Κέντρο Φιλοξενιας Προσφύγων και Μεταναστών Σκαραμαγκά
Όσο και να προσπαθούν κυβέρνηση και ΕΕ να σουλουπώσουν τη βιτρίνα, δε μπορούν να κρύψουν την ασχήμια του συστήματος που υπηρετούν, που γεννά πολέμους και προσφυγιά, που κρατά εγκλωβισμένους σε άθλιες συνθήκες τα εκατομμύρια των ξεριζωμένων. Αυτός είναι ο «ευρωπαϊκός τρόπος ζωής» και οι «αξίες της ΕΕ», που πιστά υπερασπίζουν η ελληνική και άλλες κυβερνήσεις.
Για τις συνθήκες εργασίας των εργολαβικών στη φύλαξη του ΕΚΠΑ
Το Σωματείο μας έχει γίνει αποδέκτης καταγγελιών σχετικά με την εταιρεία που έχει αναλάβει τη φύλαξη του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πρόκειται για την εταιρεία myservices. Στις καταγγελίες αναφέρεται η πάγια τακτική της εταιρείας, σε καταστρατήγηση ακόμα και της πιο στοιχειώδους εργατικής νομοθεσίας, να μην καταβάλει επιδόματα αδειών, να δίνει τις μέρες κανονικής άδειας… Συνεχίστε να διαβάζετε το Για τις συνθήκες εργασίας των εργολαβικών στη φύλαξη του ΕΚΠΑ
Για την απόπειρα της ICAP να χρεωθούν συνάδελφοι σε τηλεργασία κανονική άδεια λόγω διακοπών στην ηλεκτροδότηση
Συνάδελφοι, καταγγέλλουμε στο Σωματείο μας την οποία απόπειρα της εργοδοσίας να φορτώσει στις πλάτες μας την ανεπάρκεια του κράτους της!
Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους συναδέλφους του προγράμματος “ΕΣΤΙΑ ΙΙ” στη ΜΚΟ ΝΟΣΤΟΣ
Η Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων στις ΜΚΟ του Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αθήνας, καταγγέλει την ΜΚΟ ΝΟΣΤΟΣ που έχει αφήσει απλήρωτους τους συναδέλφους στο πρόγραμμα ” Εστία 2″ τους τελευταίους μήνες, καθώς δεν έχει καταβάλει την μισθοδοσία του Δεκεμβρίο, ενώ δεν προβλέπεται ούτε ο Γενάρης, αφού με περίσσιο θράσος η ΜΚΟ ΝΟΣΤΟΣ τους ενημέρωσε ότι θα πληρωθούν… Συνεχίστε να διαβάζετε το Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους συναδέλφους του προγράμματος “ΕΣΤΙΑ ΙΙ” στη ΜΚΟ ΝΟΣΤΟΣ
Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους συναδέλφους στη ΜΚΟ ΑΡΣΙΣ
Η ΜΚΟ ΑΡΣΙΣ έχει αφήσει απλήρωτους τους συναδέλφους στο πρόγραμμα «ΕΣΤΙΑ ΙΙ», τους τελευταίους μήνες, καθώς δεν έχει καταβάλει ακόμα τη μισθοδοσία Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ||26 Νοέμβρη ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!
Κάνουμε lockdown στην πολιτική της κυβέρνησης και τις επιδιώξεις των εργοδοτών!
26 Νοέμβρη ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ! Κάνουμε lockdown στην πολιτική κυβέρνησης και εργοδοτών!
26 Νοέμβρη ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ! Κάνουμε lockdown στην πολιτική της κυβέρνησης και τις επιδιώξεις των εργοδοτών!
Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων στις ΜΚΟ|26 Νοέμβρη Απεργούμε! Ο αγώνας για την υγεία και τα δικαιώματα μας δεν φιμώνεται!
ΣΤΙΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ, ΔΕ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ. ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ. Οι εργαζόμενοι στις ΜΚΟ βρισκόμαστε καθημερινά στην πρώτη γαραμμή για την υποστήριξη του προσφυγικού πληθυσμού, που βρίσκεται στοιβαγμένος κυριολεκτικά ο ένας επάνω στον άλλο χωρίς να λάβουν κανένα μέτρο υγιεινής και ασφάλειας,… Συνεχίστε να διαβάζετε το Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων στις ΜΚΟ|26 Νοέμβρη Απεργούμε! Ο αγώνας για την υγεία και τα δικαιώματα μας δεν φιμώνεται!
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ|Συνεχίζουμε στο δρόμο του Νοέμβρη! Δίνουμε τη μάχη της απεργίας στις 26!
Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπασει!
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΗΤΑΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΥΣΕΙΟ!
47 χρόνια μετά ο ηρωικός Νοέμβρης του 1973 ζει! Κρατάμε τη φλόγα του ζωντανή και διαδίδουμε τα επίκαιρα μηνύματα του σε κάθε χώρο δουλειάς
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ|Πέμπτη 26 Νοέμβρη Απεργούμε!
Βάζουμε στο στόχαστρο τον πραγματικό μας εχθρό. Αναδεικνύουμε τις ευθύνες όλων διαχρονικά των κυβερνήσεων που υπηρετούν την κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων τσακίζοντας τις ζωές μας. Διεκδικούμε τα δικαιώματα μας σε δουλειά, υγεία, ζωή. Όλοι στην απεργία στις 26 του Νοέμβρη! Να νιώσουν τη δύναμη μας!
Για τις απολύσεις στην ΑΒ Βασιλόπουλος
Κοινή ανακοίνωση του Σύλλογου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας, της Ένωσης Λογιστών Ελεγκτών Αττικής και του Σύνδεσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αθήνας
Γενική Συνέλευση, Κυριακή 4 Οκτωβρίου, 10.00 πμ, στο Πάρκο Ελευθερίας (πρώην ΕΑΤ-ΕΣΑ)
Κυριακή 4 Οκτωβρίου, στις 10:00 πμ, Πάρκο Ελευθερίας (πρώην ΕΑΤ-ΕΣΑ), Στάση ΜΕΤΡΟ «Μέγαρο Μουσικής»
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΚΟ ΝΟΣΤΟΣ: Oυσιαστικά μέτρα προστασίας του προσωπικού και των ανηλίκων από τον κορονοϊό
Την υγεία και τα όσα εργασιακά δικαιώματα μας έχουν αφήσει οι καπιταλιστικές κυβερνήσεις -που γεννούν πολέμους, αρρώστιες και “Μ”ΚΟ για να εκμεταλλεύονται τον ανθρώπινο πόνο και τη δυστυχία- δεν τα διαπραγματευόμαστε!!!
